ems trening

Trening EMS

Jakikolwiek sposób trenowania może nie przynieść oczekiwanych rezultatów. Inaczej będzie wówczas, gdy zdecydujemy się na konkretny rodzaj treningu. Między innymi będziemy tutaj chcieli wskazać na trening EMS, czyli na elektrostymulację. Mowa jest o sposobie na elektrostymulację mięśni, na pobudzenie mięśni do pracy właśnie poprzez stymulację impulsami elektrycznymi. Dzięki temu można znacznie zwiększyć efektywność odchudzania, można przyspieszyć budowanie masy mięśniowej bez nadmiernego wysiłku.

Jak zwiększyć siłę?

Trening przy udziale elektrostymulatora może spowodować zwiększenie siły, poprawienie kondycji, może wpłynąć na szybsze pozbywanie się nadmiaru tkanki tłuszczowej. Do treningu EMS nie można jednakże przystępować ot tak bez przygotowania. Zanim bowiem będziemy podłączeni do owego urządzenia, powinna być dokonana dokładna analiza składu ciała danej osoby. Dopiero wówczas będzie można właściwie dobrać parametry urządzenia i tym samym uzyskać właściwe efekty treningu EMS. W szczegółach ów trening sprowadza się do wykonywania zwykłych ćwiczeń, aczkolwiek dana osoba zakłada na siebie odpowiednią kamizelkę, pas na biodra oraz opaski na ramiona oraz uda. Na tych elementach mamy przyczepione elektrody, które stymulują nasze mięśnie.

Trening EMS jest bardzo skutecznym sposobem na uzyskanie zamierzonego celu, aczkolwiek bardzo istotne jest to, aby trenować w sposób regularny. Widoczne rezultaty tego rodzaju treningu są bardzo dobrze widoczne już po około czterech do sześciu tygodni od rozpoczęcia.

Dodaj komentarz